PUSH

Pertemuan Kembali

Hai olls reader....Hope u olls sihat lah kn...Actully da lme sgt2 syiqa xupdare this blog...too long sebab dlu lpe paswrd lepas bz dengan SPM(sijil pelajaran malaysia)..then bru2 nie teringt blik paswrd..thnx god!
teruk blog nie saat ditinggalkn...penuh habuk kn...ala lau tuan ad pown berhabuk gk tuan dy pemalas..
huhuhu..jom lah tlng lah sapu2 ckit..hehehe...tiup2....fuhhhhh~~fuhhhh~~hakcummm!!(bakteria mula merangkak masuk)
Disebabkan dah lama xupdate kn syiqa nak bagi lah teka teki yang agak cerdik yg syiqa baru sahaja tgk dekat facebook xd...budak nie publish...nmpk cm kurang sopan xp sweet ap...ok teka teki dy cm nie..
kenapa anak pig jalan dlm keadaan tertunduk???
hah!ap agk2 jwpn kowg?cepat2...masa terhad..
IKLAN SEMASA~~!!
Ok Aaron aziz memang Anugerah bintang popular Berita harian 2011(ABPBH)


Baju najwa latiff comel time red carpet ABPBH


Saya COmel...

Saya Chubby..

Saya Baik..


Saya suka perasaan(eh xbetul)


Saya~~~~~eh!bpe byk saya daaaa...ok lah masa da tamat!

jawapan dia~~hahaha..(gelak dlu lah bru bg jwpn...)
cepat gelak cm nie..
hehehe hahaha huhuhu kehkeheh..(ketawa 2 sopan k cm bear 2)

OK~~jawapan dy adalah.........
Sebab dia malu mak dia pig sebab 2 dia jalan tunduk..




Cetusan Hati Ke Hati..Terima kasih sudi membaca..I love u all..^_^

No comments:

Post a Comment

 

Love Meter


Copyright© All Rights Reserved Syiqaadiela.blogspot.com